14.8.09

say hello to my little friend

THIS.
is what I got for my birthday.
Her name is Phoenix (like I haven't named enough other things with that name) and she is my new baby Nikon D90.

lol sorry no outfit posts just yet, got totally excited and whipped up a photo session with my school jersey on.
BUT ANYWAYS.

I also got my outfit ready for my 18th.

(Photographed by Myself)
This weekend will be extraordinary.

12 comments:

Pamela said...

CONGRATS X THE PRESENT! AMAZING!
LOVE THE DRESS TOO!!
WANT SOME OUTFIT PICS FROM U!! :D
XXXXXXXX

Is This Real Life? said...

Oh happy birthday!
Being 18 is sooo much fun!
Awesome dress too!

Lilee said...

wow love the camera and the blazer! ahh and the dress is amazing! so pretty! :)

rio tapatio said...

Damn baby, that outfit is FIRE. &&have fun with that camera, gotta love it. ;)

Hanako66 said...

ohmygosh that dress!

Miranda Yeah said...

Lovely camara and I love the jacket ;) kisses

C.Chico said...

dope camera!!!

Style Bird said...

Love the jacket!!

drollgirl said...

congrats, happy belated birthday, and I LOVE THE OUTFIT!!!!!!!!! it is SMASHING!!!

betsy said...

go do legal things like getting a tattoo! lols unless that's legal at a younger age since you're in sydney. i live in nyc so it's 18 when we get them...unless w're daredevils. ;)

Stephanie Kim said...

what a hot dress!

EN VANITÉ said...

damn cant wait to see ur ass in that!!!